Hvad søger du?

F.A.Q

Spørgsmål der ofte bliver spurgt ind til
F.A.Q

 

⇒Kontakt mig her:⇐

Du er også altid velkommen til at skrive spørgsmål til [email protected] eller ringe til TLF: +45 21 80 54 14, så skal jeg svare så snart jeg har mulighed for det.

Hvor finder jeg min ordrebekræftelse?

Du finder din ordrebekræftelse her:

Du får din ordre bekræftelse på den mail du har indtastet.
Det sker automatisk efter du har gennemført dit køb.

Spamfilteret:

Hvis mailen ikke kan ses i din indbakke kan det være dit spamfilter har fanget det.

Dit spamfilter er gerne defineret som en mappe i din mail, der hedder SPAM eller UØNSKET.

Se  linket her for mere info omkring hvor du kan finde SPAM:

Hvis din ordrebekræftelse ikke er i SPAM eller INDBAKKEN kan det skyldes forkert oplyst e-mail adresse.

Skriv til mig her hvis du har yderliger spørgsmål: https://garnmagi.dk/kontakt-garnmagi/

Kan jeg tilføje til ordre der er afsendt?

Desværre:

Du kan desværre ikke tilføje yderligere til din ordre når først den er sendt afsted, men du kan altid komme i kontakt med os her og annullere din ordre.

Herefter kan du bestille den komplette ordre med dine yderligere produkter.

Kan du sende flere ordre sammen

Ja, men:

Det kan jeg godt, men så kommer du desværre til at betale fragt 2 gange da det så vil være 2 ordre.

Jeg vil anbefale at du annullere de 2 ordre og laver 1 stor ordre, så slipper du nemlig for at betale fragt 2 gange.

Du kan altid kontakte mig her for yderligere spørgsmål .

Defekt vare/Forkert vare

Kontakt mig:

Oplever du at du har modtaget en defekt eller forkert vare, så kontakt mig endelig her!

Jeg beklager naturligvis, men jeg lover at vi nok skal finde en fornuftig løsning, så alle parter er tilfredse.

Jeg går ind for personal costumer service.

Hvor er min opskrift

Lige her:

Hvis du har bestilt et kit eller en opskrift og købt garn m.m. kan du downloade opskriften på siden “min konto”

Er det en gratis opskrift kan du downloade opskriften direkte fra vare siden hvor opskriften er angivet. (Nederst på siden “Download på Dansk”)

Hvorfor kan jeg ikke vælge DAO?

Derfor kan du ikke vælge DAO:

Hvis der ikke er muligt at vælge DOA fragt skyldes det at de har følgende krav for at kunne leverer:

    • Max Kg:                  5 kg.
    • Max antal vare:     5 Stk.
    • Max længde:         120 cm.
    • Max Brede :           55 cm omkreds. 

Du kan vælge GLS eller Postnord som alternativ.

Min pakke er beskadiget?

Hvis din pakke er beskadiget må du meget gerne tage et billede, om kontakte mig her (Send gerne billede med det samme)

Så finder jeg den rette løsning.

Det kan være du skal kontakte fragt-selvskabet, men det skal jeg nok instruere dig i, så vi kommer igennem det hånd i hånd.

Min pakker er ikke kommet endnu?

Hvis din pakke ikke dukker op, så kontakt mig venligst HER!

Noter venligst ordre detaljer i mailen, så vender jeg tilbage hurtigst muligt med en løsning.

Er din vare forsvundet helt eller beskadiget kan jeg tilbyde at jeg sender vare på ny eller udsider et gavekort.

Hvor lang tid tager det at få min vare levere?

Hurtig levering på 1-2 hverdage.

Er varen på lager, leveres varen inden for Ca. 2 hverdage.

Venligst vær opmærksom på at Postnord ikke levere om Søndagen, hvor DAO levere 365 dage om året.

Hvilket fragtmetoder er tilgængelige?

Vi sender med GLS, Postnord og DAO

Du kan vælge mellem de 3 fragt selvskaber på siden “kasse”

Der er gratis fragt på ordre over 399,- kr. 

Postnord tilbyder fragt af alle pakke støelser og levering i hele danmark.

(Ikke Tilgængelig Endnu) DAO tilbyder levering 365 dage om året, men har prefarancer til pakkestøelser, vægt og leveringssteder.

(Ikke Tilgængelig Endnu) GLS tilbyder levering alle hverdage samt lørdag, men har prefarancer til pakkestøelser og vægt.

Hvordan kan jeg returnere en produkt?

Retur

Du kan sende dit produkt retur direkte til adressen med pakke eller brev og opretholder selv udgifter til retur vare.

ATT:
Antra Larsen
Køkkenhøjvej 1
4180 Sorø

(Husk at skrive ordrenummeret, så jeg ved det er din pakke)

Varen kan retuneres indenfor 14 dagen og skal være i samme stand som da varen blev leveret.

Jeg går ind for personal customer service så jeg er selvfølelig åben for dialog skulle du have spørgsmål eller speciale ønsker.

Skal jeg selv betale returfragt?

Du afholder selv udgifter til retur forsendelse.
Du vælger selv et fragtselskab og køber label.
Du kan også få tilsendt et returlabel på mail fra GarnMagi. Fragtomkostninger bliver fratrukket det beløb, du får refunderet.

Du kan sende direkte til adressen:

ATT:
GarnMagi
v/Antra Larsen
Køkkenhøjvej 1
4180 Sorø
Danmark

Husk at ligge ordrenummer i pakken og yderligere detaljer, hvis det skulle være nødvendigt.

Ombytning af returvare?

Det er som udgangspunkt ikke muligt på nuværende tidspunkt, men da min hjertesag er god dialog, er du altid velkommen til at kontakte mig HER!, så er jeg sikker på vi nok skal finde en fornuftig løsning.

Hvilke kort modtager garnmagi?

Kreditkort:

Garnmagi modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, ApplePay.

Du kan se mere her: https://garnmagi.dk/vilkaar-og-betingelser/

Hvornår trækkes pengene på min konto?

Når varen er sendt

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Da jeg ønsker den bedste kundeservice må du meget gerne kontakte mig HER

Er det sikker betaling?

Sikkerheden er i top:

Garnmagi benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Garnmagi’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Hvordan bruger jeg min rabat kupon?

Siden “KURV”

Du kan bruge din rabat kupon på siden “Kurv” ved at skrive det i feltet som ses på nedestående billede:

Tryk herefter på knappen “Rabatkode” for at aktivere koden.